niedziela, 9 września 2012

Staruszka. Zabezpieczanie antykorozyjne

Aby Vespa mogła bez strachu przed rdzą spędzić kolejne lata, dużo uwagi poświęciliśmy zabezpieczeniu antykorozyjnemu. Polegało to na:
1. Piaskowanie karoserii po demontażu.
2. Bespośrednio po piaskowaniu ultramocny podkład
3. Nowo wykonane spawy zostały potraktowane specjalnym środkiem wiążącym rdzę.
4. Wszelkie powierzchnie i zakamarki narażone na szczególny atak Rudej, takie jak spód i wnętrze budy,  schowek czy przekrok, zostały pokryte tzw. "barankiem".





6 komentarzy:

  1. Mariusz Lęborski1 lipca 2018 10:31

    Przede wszystkim należy zadbać na początku o piaskowanie elementu przed zabezpieczeniem antykorozyjnym. Element musi być perfekcyjnie czysty. Następnie należy zapewnić cynkowanie ogniowe jak http://www.metaltech.pl/zabezpieczenia-antykorozyjne/cynkowanie-ogniowe aby zabezpieczyć element należycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiednie zabezpieczenie antykorozyjne pozwala naprawdę na bardzo długie lata nie martwić się w ogóle o stalowe elementy. Dlatego jak ja potrzebowałem krat stalowych to wybór był jeden https://www.alumatex.pl/produkty/kraty/kraty-stalowe.php i już sporo czasu nic je nie rusza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o zabezpieczenia antykorozyjne to ja uważam, że warto skorzystać sobie z usług firmy https://metaltech.pl/zabezpieczenia-antykorozyjne Mają usługi na wysokim poziomie i miałam okazję sprawdzić sobie też opinie na temat ich pracy - wszyscy byli bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu zabezpieczenia można również znaleźć w ofercie https://www.metaltech.pl/zabezpieczenia-antykorozyjne/ Mam nadzieję, że działania tej firmy zainteresują was równie mocno, jak mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hydraulika siłowa odgrywa kluczową rolę w wielu branżach. Ważne, aby współpracować z firmą, która oferuje kompleksowe usługi i wsparcie. Na https://hydro-dex.com/ można liczyć na profesjonalne doradztwo i szybką pomoc techniczną.

    OdpowiedzUsuń